ForexSuli

ForexSuli

Egy jó stratégiám

2009. augusztus 12. - bloggerm

Ezt a stratégiát én fejlesztettem ki, az indikátorokat saját magam válogattam ki és álltottam be, mivel van pár devizapár ahol más beálltásokkal kell használni.
A major devizapárokra nagyon jó lehet őket alkalmazni, főleg eurusd, és gpbusd-re.

Indikátorok: helye a charton
triggerline: piros és kék színben látszik a charton
DivPeakTroughStochastic: az első indikátor az indikátor ablakban (alulról a harmadik)
Tradeassistant: középső indikátor (alulról a második)
MATWO: legalsó indikátor

Idősíkok: én 1 órás charton használom, de lehet 30 percesen is nagyon jól, sőt 5 percesen skalpolgatni is szoktam vele, persze más beálításokkal.

Jelzések:
Vételi jelzés: a triggerline kék színű, a DPTStochastic zöld szinűre vált, a MATWO indikátor  pedig alulról metszi a 0-ás tengelyt, az összes jelzésnek egyidőben ugyanígy kell állnia, hogy én pozíciót vegyek fel. Teszteléseim alapján ha egyet kihagyok már borul a stratégia. Figyelembe szoktam venni a tradeassistant indikátort is, ahol összefoglaló táblában látom a több indikátor adott időpontbana jelzését (élő adatok). A pozíció zárására nagyrészt a MATWO indikátort használom, ez a leghatékonyabb.

Eladási jelzés: a triggerline piros színűre vált, a DPTSochastic piros színűre vált, a MATWO indikátor pedig felülről metszi a 0-ás tengelyt. Tradeassistant indikátorra pedig ránézek ami valószínű csak megerősit az eladásban. Pozíció zárássa akkor történik, amikor a MATWO indikátor a 0-át alulról metszi.

Profit cél (Take a profit): mivel a zárások manuálisak, ezért nincs konkrét célom, ha épp nem vagyok gépnél akkor csúszó stop-ot rakok be, 25 pipeset.

Stop loss: a kezdő pozíciótol 20 pipre stopot, vagy 25 pipes csúszó stopot (trailling stop) használok.

A tesztek és az éles kereskedés nagyon jó eredményeket hozott, ajánlani tudom mindenkinek. És persze nyugodtan használjátok, nem kérek érte semmit, de ha valaki árulni merészeli jajj neki, mivel ez az én szellemi tulajdonom, csak ingyenesen megosztom.

Kattincs a képre, ha nagyobba akarod látni!

 

Egyéb info: a Mando Forex Challenge folytatódik, csak kis szünet volt, mivel a laptopom megadta magát. Annyi változás lesz, hogy a FxClub helyett az AdmiraMarkets brókernél fogom a későbbi kereskedéseimet folytatni, így a challenget is. Később grafikonokat is rakok fel róla, és bizonyítékokat, hogy megmutassam nem a levegőbe beszélek.

Sok pipet mindenkinek!

süti beállítások módosítása