ForexSuli

ForexSuli

GBPUSD neuronális előrejelzés

2010. augusztus 11. - bloggerm

 

GBPUSD-re készítettem egy neuronhálózatot. Így megpróbálom előrejelezni a ma késődulutántól reggelig tartó időszakot.

Az időpontokra egyórát rá kell számolni, mivel én Londoni idő szerint készítettem az előrejelzést. Én kb mostantól egy ideig longot nyitok, majd zárom, és shortolom tovább a GBPUSD árfolyamot. A rózsaszín görbe tehát a prognosztizált, a kék az igazi árfolyam.

Fontos, hogy ne egy trendet nézzetek, hanem az időpontok között sok kis trendet vegyétek figyelembe, akkor nyereséges a kereskedés. Már most pozitívban van pár pozícióm.
 

Jó kereskedést mára!

-----------------------------------------------------------------------------

UPDATE

Szépen alakult az árfolyam görbe, igaz ahogy észrevettem, szerencsére már az elején azt, hogy a prognosztizált görbém kicsivel később mutatja a eseményeket, picit eltoltam a grafikont és máris jó lett. Kerestem is 150 pipet tisztán, és csak 15 pip bukóm volt.
Még picit finomítanom kell a neuron hálót az egyes instrumentumoknál és semmi gond nem lesz, legalábbis ugygondolom innen már csak fejlődhet az elemzés. És igen én is meglepődve érzem mindig egy-egy elemzésnél, hogy tényleg nagyjából arra ment az árfolyam, ahogy azt kiadta a neuronháló. 

süti beállítások módosítása