ForexSuli

ForexSuli

Neouronális háló előrejelzés eredmények

2010. augusztus 11. - bloggerm

Két devizapárra készítettem este neuronális hálót. Majd le is tudtam tesztelni az előrejelzésemet. 

 

EURUSD-re végeztem egy előrejelzést (ez a rózsaszín vonal), és így kereskedtem délutántól hajnalig. A kék vonal már az igazi árfolyam, vagyis ami lett belőle. Láthatjuk hogy skalpolgatni tudtam, hisz egy adott időintervallumban a trendeet eltaláltam. Záróárakkal dolgoztam, az ábrán még látszik a 9-ei adat is. Az ábrán a 9:30-as időpontban kezdtem kereskedni. Tehát előszőr adott nekem a rózsaszín trend előrejelzés, így úgy alakítom a kereskedésem, én is meglepődtem, hogy nagyrészt a mozgást ilyen jól előre tudtma jelezni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezen az ábrán az USDJPY részvény 15 perces grafikonjai láthatóak. Kékkel az igazi árfolyam, rószaszínnel ismét a prognosztizált árfolyamgörbe.  Látható, hogy itt is az adott intervallumokban megtudtam határozni az adott trendet. Így 19:00-22:00 ig profitáltam az emelkedő trendből. És ma amikor egybe raktam a két árfolyamot, láttam, még a hajnali mozgásokat is nagyrészt eltaláltam.
Nemsokára teszek fel előrejelzést, ahol is hasonló ábrán fogom bemutatni, csak ott már a prognosztizált árfolyam fog látszani.

További jó kereskedést mára!

 

süti beállítások módosítása