ForexSuli

ForexSuli

Autómata kereskedés, szignálok követése

2010. augusztus 29. - bloggerm

A legtöbb embernek az autómata kereskedésről egy olyan program jut eszébe, ami önamga elemez, saját maga köti a pozíciókat. És elég szkeptikusak a traderek, mivel úgy gondolják csak indikátorok segítségével, technikai elemzéssel nem lehet kereskedni, profitot termelni. Nagyon sok Metatrader 4-hez használható EA (Expert Advisor - olyan script, mely elemez, és autómatikusan kereskedik) található az interneten, de ezek sokszor csak demo számlán hoznak profitot a valós kereskedésnél nem.
Figyelmetekbe ajánlom a Zulutrade.com szolgáltatását. Ahol is szignálokat lehet lekövetni, és autómatikusan bekötögeti nekünk a kereskedés szoftverünk. És miért is támogatom, és használom néha én is? Mert a legtöbb ott lévő szignál szolgáltató maunálisan köti be a pozícióit, és nem autómatikus kereskedést végez. És mi földi halandók az ő maunális kereskedéséből kapjuk a vételi, eladási szignálokat. Láthatjuk visszamenőlegesen a profitjukat, a stratégiájukat elolvashatjuk. Így kapunk egy nagy lehetőséget, hogy találjunk számunkra egy megfelelő stratégiát, mely lehet, hogy éppen technikai és fundantális elemzést is használ.
Én is elkészítettem a szignál szolgáltató profilom is, és nemsokára a neuronális hálós tippjeim akár ott is követhetitek, persze ott több tippem is megjelenik majd. a blogomhoz képest. (Igaz, hogy lehet profitot termelni abból, hogy szolgáltatodma szignálokat, de ez elenyésző összeg.) Én saját részről a statégiám profit termelését akarom bemutatni. És persze, aki szeretne a szignálomhoz csatlakozni a későbbi bejegyzésekben megírom elérhetőségét, még én is most ismerkedm a rendszerrel.

 

Levonva a következtetéseket, tehát kapunk egy olyan szolgáltatást, ahol lekövetkehtjük a profi forexesek stratégiáját, és még a kereskedési platformunk autómatikusan fel is veszi a pozícikókat (manuális kereskedésből kreálunk egy autómata kereskedést).
Ezt a posztot azért hoztam létre, mert a blogom címe forexsuli, tehát próbálom nem csak a neuronális elemzésemről szóló bejegyzéseimmel segíteni a kereskedéseiteket.
Későbbiekben bemutatok működő stratégiákat, amelyeket én úgy gondolok érdemes követni.
 

Az elkövetkező hétre profitban gazdag kereskedést mindenkinek!

süti beállítások módosítása