ForexSuli

ForexSuli

Tradernapló - MándóForexChallenge

2011. január 02. - bloggerm

Jól alakult a decemberi hónap, hiszen tudtam zárni kb 280 dolláros pozíciót eddig, és ma nyitás után elhelyezek egy szűk stopot az USDSEK-re mivel előrejelzésem szerint a héten emelkedésnek indul picit, így megvárom míg egy újabb váll kialakul ki és újra beszállok shortra. Ezt a pozícióm még a decemberi profithoz könyvelem, így a decemberi hozamom 564 dollárra nő. Az EURSGD-t hagyom, ha a héten felmegy 1,72 fölé masszívan, akkor feljebb húzom a stopot. Mivel rávettem, így nemsokára újra plusszos lesz, és folyamatos elemzéssel megpróbálom kihozni belőle a maximumot. A hónapban próbáltam csak hosszútávon kereskedni, de rájöttem ha egyszerre két stratégiát használok, akkor még jobb eredményeket érhetek el. Így visszatértem a pár napos előrejelzésekhez is. Elég szép profitra tettem szert eddig, azzal a néhány pozícióval, és még az EURSGD és AUDPLN célba sem ért.

Decemberi profitom: 7,91%

Katt a képre, így nagyban is látod.

 

 

A két kis plusszos usdjpy azért van ott, mert hát időre kereskedem, és azt mutatta az előrejelzésem ott már zárjam ha van plussz ha nincs, mindenképpen. Jól is tettem. Katt a képre nagyobb nézetért!

Mivel sokan vagytok, akik Hírlevélben kaptok tőlem tippeket, ezért ezentúl kicsit később fogom felrakni a pozíciókat ide a blogba. Azért van a Hírlevél, hogy akik azt kapják, előbb értesülnek a jó pozíciókról. Mivel mostanában exotikus devizapárokkal kereskedtem és a hírlevelet olvasók nem tudtak kereskedni velük, ezért visszatértem a rövidtávú usdjpy, audusd, eurgbp előrejlzéseimhez, melyek mégjobban eredményesebbek lettek. Nemsokára kapnak is tőlem új üzeneteteket, elemzéseket,  így már kezdhetik is a januári kereskedést.
(Aki szeretne Hírlevelet és elemzéseket kapni, kattincson a mando nick-re- és küldjön üzenetet nekem.)

Pipekben Gazdag Boldog Új Évet kívánok!!!

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása