ForexSuli

ForexSuli

USDJPY neuronális eredmények

2011. február 25. - bloggerm

AUDUSD-re és USDJPY-re megtaláltam a jó beállításokat. Tehát az indikátorokat, a neuralishálóm beállításááig, az idősík meghatározásáig mindent. Sokszor olyan eredményt kreál ez előrejelzésem, hogy vannak adatok amiket nem ismer fel. Én ennek nagyon örülök, hogy eljutottam idáig, mert így, kevesebbet téved az előrejelzésem, hogy a "zajt" nem ismeri fel (az ilyen elemzéseimmel nem is foglalkozom, azzal a devizával éppen nem kereskedek tehát). Ahogy szoktam devizáknál, 60 periódust jelzek előre, ennyivel is tolom el az értékeket a neuronális hálómban. Az alábbi ábra 6db 60-as előrejelzést mutat. Ezt úgy kell elképzelni, hogy betanítom a neuronális programommal az adatokat (kb 2000-2600db-ot), majd mindig előrejelzem, amit éppen szeretnék. Pl a jövehéti előrejelzésemnél letöltöm az adatokat, majd előrejelzem, úgy hogy az uccsó 17 adat frissként szerepeljen, tehát azt is előrejelzem, mert ha jól előrejelezte az első 17-et, akkor összeségében a 60-at is jól fogja tudni. Sokszor még így is előjön az, hogy látom fals elemzést hoz ki, vagy olyan értékeket, melyekből nem lehet kereskedni. El is felejtettem, 4 órás adatokkal dolgozom ennél a devizapárnál. Nagyobb időperiódusoknál nem működött jól. Ez véleményem szerint azt is jelenti, technikai elemzésnél érdemes a 4 órás periódusú chartot használni, de lehet badarságot írtam most le.

Jó kereskedést!

Én folytatom a teszteket, hogy hétvégén a hírlevélbe bivalyerős tippeket tudjak küldeni. Remélem a tanulós február meghozza a nagyobb profitot.

süti beállítások módosítása