ForexSuli

ForexSuli

Gann elmélet és részvény eredmények

2011. április 07. - bloggerm

Sziasztok!

Régen írtam bejegyzést.
Amióta nem publikáltam, azóta megismertem a GANN elméletet, és beépítettem a megfelelő elemeket a neuron hálómba. Már a részvényeknél is használtam hasonló megoldásokat. Szeretném a stockmester.blog.hu blogomból beemelni a részvények eddigi eredményeit. Bíztatóan alakulnak. A devizáknál azt értem el GANN teóriával, hogy több használható elemzést tudok készíteni, és persze a nyertes kereskedések száma is nő.

Zárások után az állás (költségekkel együtt):
 

Caterpillar-175 pont
Dupont+20 pont
Disney+200 pont
JP Morgan+25 pont
AT&T+227 pont
Verizon-8 pont
Microsoft+72 pont
Egyenleg+361 pont

 

Részvény pozícióm nincs bent jelenleg. Az AT&T-t még anno március elején tettem be, ki is küldtem hírlevélben, a Microsoftot pedig március közepén, és tegnap zártam.

 

 

süti beállítások módosítása