ForexSuli

ForexSuli

Arany előrejelzés neurális hálóval

2013. július 25. - bloggerm

Az előző bejegyzésemben felfrissítettem a neurális hálóról való tudnivalókat. 
Hasonló elemzést készítettem most is mint anno az aranyról:
http://forexsuli.blog.hu/2010/08/18/gold_0818_820

Az adatokat most 2013. július 19.-éig tápláltam be, és az utána lévő 12 napra készítettem elemzést,
Látható, az ábrán, hogy emelkedést jelez az arany árfolyamára 2013. július 19-ei záróár és augusztus 1. záróár (javítottam, először augusztus 6-ot számítottam) között.  (Tehát 1287 fölé várom az árfolyamot augusztus 1. reggelre.)
Az arany azóta már feljebb is van, így mondhatni már az előrejelzés eddig jó. De még van jó pár napja.
A kék vonal az előrejelzés, a fekete vonal az eredeti árfolyam.
Az ábra persze az elmúlt időszak tesztjét is mutatja, nem csak az előrejelzést. 
A piros körrel bekarikázott rész mutatja az előrejelzést, persze itt trendet kell nézni. Nem az árat jelzi előre a neurális háló, hanem a mozgást.  (Az ábrán a bekarikázott résznél a valós árfolyamnál egy vízszintes vonal mutatja az elkövetkező 12 napot, mert így nem torzult el a grafikon)
Az alábbi adatokat használtam inputnak a rendszerben

  • arany historikus adatok (min,max)
  • mozgó átlagok
  • eurusd árfolyam
  • USA infláció
  • audusd árfolyam
  • szórás, hozam szórás
  • különböző fundamentális hírek.

gold julius 19.jpg
Akarsz hallani a neurális elemzésről?
Akkor regisztrálj a Tőzsdei online előadásunkra, és nézd meg 2013. augusztus 8-10 között.
Itt kell regisztrálni

süti beállítások módosítása