ForexSuli

ForexSuli

TraderNaplo - MándóForexChallenge

2011. január 14. - bloggerm

A héten visszahoztam azt a veszteséget, amit az eursgd-n elszenvedtem. A hosszútávú pozíciókat újra átgondolom, és új elemzésekbe kezdek. (bár milyen szépen kitört most az EURSGD)
A ZöldHétfő-vel aki kereskedett minimális minisszal tudta zárni -10, vagy akár +10-30 pipben.
Utánna nap szépen hozott az EURAUD, de másnap amint hozott el is vitte. Bár én kihoztam belőle plusszt a 10 órás zárásra. A tegnap esti USDJPY pozíciónk jól hozott, +29 pipben. Az egyenlegem újra 7500 fölött van, és karcolja a 7600-at. Január végére a 8000 dollár a célom. Ez nem teljesíthetetlen cél, hisz az EURSGD zárásom után 6900 dolláron állt a számlám, tehát a héten 700 $ nyereséget termeltem, persze ehhez 10 pozíció kellett, tehát átlag 70$ nyereségem volt, ami 0.3-as kötésemnek megfelelően januárban 23,3 pip/kötés nyereséget jelent. A Relative Drawdown-om az EURSGD pozíció miatt 11.21%, a képen látható is a nagy csökkenés.

Jó kereskedést!

 


 

süti beállítások módosítása